
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wiadomość e-mail.
Przed wysłaniem reklamowanego produktu, zgłoś reklamacje drogą elektroniczną na adres: office@impeco.pl
Wysyłając reklamowany produkt dołącz dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami kopią faktury zakupu i protokołem reklamacyjnym.
Wysłany produkt musi być suchy i czysty. Jest to warunek konieczny do przyjęcia reklamowanego produktu.
Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza znajdującego się poniżej. Imię i nazwisko, nr telefonu, nr faktury, adres zwrotny reklamacji oraz dokładny opis usterki produktu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt wraz z dokumentami należy wysłać na adres:
Impeco sp. z o.o. sp. k.
al. Armii Krajowej 61 (BUDYNEK C)
50-541 Wrocław
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Impeco sp. z o.o. sp. k.
al. Armii Krajowej 61 (BUDYNEK C)
50-541 Wrocław
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.