Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wiadomość e-mail.
Przed wysłaniem reklamowanego produktu, zgłoś reklamacje drogą elektroniczną na adres: office@impeco.pl

Wysyłając reklamowany produkt dołącz dane:  imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami kopią faktury zakupu i protokołem reklamacyjnym.

Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza znajdującego się poniżej. Imię i nazwisko, nr telefonu, nr faktury, adres zwrotny reklamacji oraz dokładny opis usterki produktu.

Protokół reklamacyjny


3. Wysyłka
Reklamowany produkt wraz z dokumentami należy wysłać na adres:


Impeco sp. z o.o. sp. k.

al. Armii Krajowej 61 (BUDYNEK C)

50-541 Wrocław

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

Impeco sp. z o.o. sp. k.

al. Armii Krajowej 61 (BUDYNEK C)

50-541 Wrocław

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl